Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze, Zielona Góra, ul. Zyty 21 zatrudni pracownika do Działu Księgowości.
Podstawowy zakres obowiązków pracownika. |
- weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
- wprowadzanie dokumentów oraz wyciągów bankowych do systemów księgowych
- prowadzenie ewidencji VAT zakupu/sprzedaży i sporządzanie deklaracji VAT/CIT
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- zastępowanie kasjera w razie jego nieobecności
Wymagania dotyczące kandydata o pracę. |
- wykształcenie średnie lub wyższe
- 2 letnie doświadczenie w zakresie księgowości
- znajomość i zastosowanie przepisów ustawy VAT/CIT
- umiejętność podstawowej obsługi MS Office
- znajomość programu ENOVA mile widziane, ale nie jest to warunek konieczny
- chęć poszerzania wiedzy w zakresie księgowości
- bardzo dobra organizacja pracy
- zdolność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji, samodzielność, zaangażowanie, sumienność, komunikatywność, wysoka kultura osobista oraz uczciwość
Oferujemy. |
- umowę o pracę na pełny etat
- pracę na jedną zmianę od godziny 7.00 do godziny 14.35
- dodatek za staż pracy
- dofinasowanie do urlopu w ramach funduszu socjalnego
- możliwość podnoszenia kwalifikacji, szkolenia
- pracę w stabilnej jednostce sektora finansów publicznych
Wymagane dokumenty |
- curriculum vitae, list motywacyjny
- podpisane wraz z datą oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781.)”
Kontakt:
- Dział Kadr: Marta Sokół tel. 68 329 83 66
- Sekretariat – tel. 68 329 83 63.
Dokumenty należy składać do dnia 31-01-2025 elektronicznie
na adres e-mail: [email protected].